BOUWUNIE Limburg en LWB bundelen krachten

06-03-2017

Om de ondersteuning en de dienstverlening aan haar leden bouw-kmo’s te versterken, sluit Bouwunie Limburg partnerschappen af. Heden start een samenwerking met het loonscretariaat LWB uit Beringen.

LWB uit Beringen is een loonsecretariaat in volle expansie en heeft een zeer goede reputatie in zijn sector. In 2016 vierde LWB haar 20 jarig bestaan. Inmiddels is het bedrijf gegroeid naar meer dan  21 werknemers en verzorgt het de loonadministratie voor meer dan 2000 klanten.

Davy Maesen, directeur van BOUWUNIE Limburg: “Met dit partnerschap willen we vooral onze dienstverlening naar onze leden versterken, zeker op vlak van loonadministratie. We merken dat een vast aanspreekpunt, persoonlijk contact en een directe aanpak op dit vlak het meest succesvol zijn. En laat dat nu net de eigenschappen zijn die we terug vinden bij LWB. Verder willen we samen met LWB ook inzetten op de begeleiding van starters in de bouw”.

Johny Leten, directeur LWB: “Net als BOUWUNIE Limburg ligt onze focus bij de KMO. De bouwsector is voor ons een belangrijke sector waarin we inmiddels heel wat expertise hebben opgebouwd. Naast loonadministratie bieden wij o.a. ook  advies op maat en begeleiding bij inpectie, RVA-controle, enz. We willen onze expertise dan ook zeer graag ter beschikking stellen van BOUWUNIE Limburg. Voor leden van BOUWUNIE Limburg doen we zelfs een extra inspanning:  voor zij die een beroep willen doen op onze loonadministratie zullen er geen opstartkosten worden aangerekend.”

Ondertekening samenwerking LWB

Van links naar rechts: Bregt Vanzonhoven (commercieel directeur LWB), Johny Leten (directeur LWB), Davy Maesen (directeur BOUWUNIE Limburg)