D
DS
T
M
Ga terug naar het overzicht

Een 'puur professionele samenwerking'

20-06-2017
Een 'puur professionele samenwerking'

Primetime Communication Group, waarvan de Limburgse ondernemer Christophe Wels mede-eigenaar is, is een communicatiebedrijf met 6 verschillende afdelingen (Publishing, PR, Digital, Media & Strategie, Signing en Fairs/Events) en telt 60 medewerkers.
Door de organisatie van (eigen)beurzen (Winefairs, Ideaal Wonen, Jaarbeurs Leuven, Liv’in Lanaken, ….) hebben ze de nodige ervaring en know-how in huis om ook PUUR Prof 2018 tot een succes te maken.
Stefan Frissen van Primetime zal, als verantwoordelijke van de afdeling FAIRS/EVENTS, de volledige coördinatie van PUUR Prof 2018 in handen nemen.

PUUR prof is hét netwerkevent bij uitstek voor de bouwprofessional en biedt een onmisbare dag voor ‘de bouw’ met inspirerende sprekers, praktijkgerichte opleidingen en relevante contacten! “We richten ons op de verschillende deelsectoren uit de professionele bouwwereld, architecten en studiebureaus, aldus Davy Maesen, gedelegeerd bestuurder Bouwunie Limburg. Tevens zijn er zowel voor bedrijfsleiders als medewerkers gratis praktijkgerichte en nuttige bouwopleidingen te volgen alsook interessante seminaries en live demonstraties. Je kan er naast medeondernemers ook fabrikanten en leveranciers ontmoeten, gespecialiseerd in de bouwsector.”
Vorig jaar organiseerde Bouwunie Limburg de allereerste editie van PUUR Prof. “Dit jaar halen we door de samenwerking met Primetime de ervaring en structuur in huis die nodig zijn voor de organisatie van een dergelijk evenement.”

Stefan Frissen: “Als full service communicatiebureau gaan we PUUR Prof naar een hoger niveau tillen. Bouwunie Limburg runt het bedrijf, wij profileren het! We bieden logistieke know-how, denken strategisch mee en werken transparant. Algehele coördinatie tot de werving van exposanten toe.”

Die gepersonaliseerde aanpak werkt! Daardoor is de afdeling events & fairs van Primetime sterk kunnen groeien en doen meer een meer bedrijven/events/beurzen een beroep op ons. Ook onze eigen events zitten in de lift. Winefair, als sterkst groeiend wijnevent van Vlaanderen, Jaarbeurs Leuven in haar 71e editie, Ideaal Wonen editie 45, die laatstgenoemde met een gemiddeld bezoekersaantal van 40.000.