JONG BOUWUNIE Limburg uit de startblokken met steun van Belfius Midden-Limburg

25-01-2019
JONG BOUWUNIE Limburg uit de startblokken met steun van Belfius Midden-Limburg

JONG BOUWUNIE Limburg, de gloednieuwe afdeling binnen BOUWUNIE Limburg, nam gisteren een frisse start in duikcentrum TODI te Beringen. Het topic van de avond “10 tips om online te scoren” kon alvast op veel bijval rekenen van de aanwezigen en speelt meteen ook in op het parcours van Bouwunie Limburg om in 2019 meer ondernemers digitaal actief te maken.

Davy Maesen, gedelegeerd bestuurder van Bouwunie Limburg: “Een interne brainstorming en een rondvraag bij onze leden heeft geleid tot de oprichting van deze jongerenafdeling binnen BOUWUNIE Limburg. De jonge ondernemer van vandaag denkt en handelt immers anders dan de vorige generatie(s). Bovendien zijn ook de noden en bekommernissen intussen veranderd. Wij zijn dan ook ontzettend verheugd dat we ook voor de jonge bouwondernemer een klankbord kunnen zijn.

” Dennis Clauwers (Bouwbedrijf Willy Clauwers en Clauwers Betonboringen uit Bocholt), voorzitter van JONG BOUWUNIE Limburg: “Met JONG BOUWUNIE Limburg willen we er zijn voor elke bouwondernemer (Jonger dan 40 jaar) over alle deelsectoren heen! We willen kennis- en ervaringsuitwisseling maar ook netwerking bewerkstelligen én vooral inspelen op de behoeften van de jonge bouwondernemer. Belfius Midden Limburg geeft ons alvast de nodige ondersteuning om dit samen met ons te realiseren.

”Gilles Glorie, vennoot Private Banking Advisor bij Cvba Belfius Midden-Limburg: “We willen als bank er ook zijn voor de jonge ondernemer. Jonge ondernemers hebben immers andere behoeften. Ze moeten vaak nog veel investeren in hun zaak om groei te bewerkstelligen. Denk maar aan straight loan, kaskrediet, gewone lening, leasing/renting, enz. Als Belfius Midden-Limburg zetten we dan ook heel graag onze schouders onder initiatieven van JONG BOUWUNIE Limburg”.