Doel

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame.


Programma

  • Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.
  • Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden, identiteit)?
  • Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren.
  • Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid.
  • Do’s and dont’s.
  • Conflicthantering.
  • Omgaan met ontevreden klanten.
  • Omgaan met agressieve klanten.

Praktische informatie

07/10/2023 • 08u00 - 16u00
Dorpstraat 112
3665 As (bekijk op kaart)
Prijs: € 140,00
Inschrijvingen gesloten

Meer informatie

Opleidingspartner
AD-VISIO BVBA

Taal
Nederlands

Duur
8 uur

Formaat
Op locatie