Klantvriendelijkheid
Chauffeurs, stortklaar beton en bouwhandel, Vakbekwaamheid - Code 95
Doel
De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame.
Programma
- Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.
- Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden, identiteit)?
- Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren.
- Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid.
- Do’s and dont’s.
- Conflicthantering.
- Omgaan met ontevreden klanten.
- Omgaan met agressieve klanten.
Praktische informatie
07/10/2023 • 08u00 - 16u00
Dorpstraat 112
3665 As (bekijk op kaart)
3665 As (bekijk op kaart)
Prijs: € 140,00
Inschrijvingen gesloten
Meer informatie
Opleidingspartner
AD-VISIO BVBA
Taal
Nederlands
Duur
8 uur
Formaat
Op locatie