Klantvriendelijkheid
Chauffeurs, stortklaar beton en bouwhandel, Vakbekwaamheid - Code 95
Doel van deze opleiding
De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame.Inhoud van deze opleiding
- Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.
- Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden, identiteit)?
- Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren.
- Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid.
- Do’s and dont’s.
- Conflicthantering.
- Omgaan met ontevreden klanten.
- Omgaan met agressieve klanten.
Praktische informatie
09/12/2024 • 08u30 - 16u30
Centrum Zuid 3053 C
3530 Houthalen (bekijk op kaart)
3530 Houthalen (bekijk op kaart)
Prijs: € 180,00
Inschrijven
Meer informatie
Taal
Nederlands
Formaat
Blended