Doel van deze opleiding

De chauffeur is de ambassadeur van je bedrijf. Een klantvriendelijke chauffeur is daarom vaak de beste reclame.

Inhoud van deze opleiding

  • Inschatten van gedrag, herkennen van verschillende typen persoonlijkheden.
  • Wat zegt iemand, maar wat bedoelt die persoon (gedrag, waarden, identiteit)?
  • Lichaamstaal herkennen, klantvriendelijk communiceren, assertief leren communiceren.
  • Het verschil tussen klantgerichtheid-en klantvriendelijkheid.
  • Do’s and dont’s.
  • Conflicthantering.
  • Omgaan met ontevreden klanten.
  • Omgaan met agressieve klanten.

Praktische informatie

09/12/2024 • 08u30 - 16u30
Centrum Zuid 3053 C
3530 Houthalen (bekijk op kaart)
Prijs: € 180,00
Inschrijven

Meer informatie

Taal
Nederlands

Formaat
Blended

Inschrijven

Contactpersoon
Deelnemer 1
Extra informatie